vineri, 7 februarie 2014

In aprilie 2013 am fost pentru un control genital \testul papanicolau la spitalul Universitar din Bucuresti.Verdictul ?
"-Scoatem tot!
-Asa rau este?
-Da !
-Ce am ?
-NU stim , dupa ce scoatem tot(ovare,uter,trompe)trimitem la analize si vedem.
-???
-Rezerv deja sala de operatie pentru saptamana viitoare?
-Trebuie sa ma gandesc!
-Nu e timp, salile sunt foarte aglomerate, trebuie rezervata din timp!Te trec in registru!"
Am plecat buimaca acasa, speriata e putin spus! Impreuna cu familia am hotarat ca trebuie sa avem si alta opinie si tot familia m-a ghidat catre schimbarea radicala a obiceiurilor alimentare.am mers la spitalul Sandor si reactia doctoritei de acolo a fost oarecum comica , am ras si eu nervos si usurata de tensiune:
"-Pe bune ?Cum adica scoatem tot?De ce?Stai sa vedem ce e acolo !"
Dupa examinare era si mai optimista!
Am trecut brusc , fara perioade de acomodare la alimentatia fara carne, E-uri , prajeli etc.
Nu am avut nici macar un singur moment de disconfort pentru ca imi setasem deja creierul cum ca asta e salvarea mea .Dupa trei luni am refacu testul papanicolau in mediu lichid :nici urma de cancer, totul era in parametri normali.
De atunci continui sa ma minunez de schimbarile petrecute in organismul meu, in mintea mea .Aveam aproape permanent dureri de cap , tremur al mainilor,ameteli,stari de oboseala, iritare....AVEAM! Toate au disparut .Organismul meu transmite semnale si eu am invatat sa le ascult....



Niciun comentariu: